Bara jag och mitt blödande hål

Saknar er! Saknar er så att jag dör! Det har gått en dag, men FAN vad jag saknar er!
Det är SMÄRTSAMT att gå ut 9:an! Vi har vart med om så mycket tillsammans, det kommer bli så tomt utan er, så mycket har hänt sen vi va dom där små barnungarna som började 6:an, man har kommit så nära er, vi har sett på när vi har gått egenom allt och hjälpt till och stöttat. Och vet ni vad, jag älskar er! Jag hatar er ibland, ni kan va så jävla jobbiga. Men ni kan va så underbara också.

Läst Twilight? Eller New Moon snarare..? Kommer ni ihår det där blödande hålet Bella har i bröstet genom nestan hela boken? Nu har jag ett sånt hål. Ett öppet, blödande gap i bröstet. Okej, klassen var väl ingen Edward, men mitt hål blöder ändå...

Och nu, helt plötsligt, är vi ingen klass längre. Och det gör ont, för jag vill inte skilljas från er. Jag kommer sakna varenda en av er. Ni har vart en större del av mitt liv än jag kunde ana... Och nu är ni borta.


FANHELVETESJÄVLASKIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0