Sämst dag...

Idag är inte en bra dag.
För det 1:a så har nån jävel tagit mina nycklar, så nu kommer jag inte in i skåpet på skolan, kan inte ta hem cykeln, och vi måsta byta lås hemma för hur mycket pengar som helst!
För det 2:a så är det slut med min kille. Det var ju så jag ville ha det, men det känns ändå förjävligt...
För det 3:e så har jag fått reda på att jag ska till det jävla stället kallat sjukan imorn! I FYRA timmar! Fy fan... Kommer göra ont... :(

Förlåt att jag är så negativ, men det är synd om mig! Lr ja, det är det är det kanske inte.Men jag ska iaf sitta här och låssas som det en stund, och tycka synd om mig själv...


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

åh rackarns. röd är ju inte riktigt den nyansen ma eftersträvar när man solar ;)

2009-06-03 @ 19:04:42
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0